Home » » Ini Belog Kami berdua

Ini Belog Kami berdua

Written By kak gojes on Friday, January 3, 2014 | 3:21 AM

Assalamualaikum semua...

Nama saya Dania..tapi mama dengan papa panggil Yayang. Saya ada seorang adik lelaki bernama Danish..boleh panggil DD. DD sangat nakal. Dulu belog ini mama saya punya tapi mama bagi pada saya dengan adik. Saya selalu nampak mama saya buka belog. Cantik belog mama kaler merah...doll di belog mama juga comel macam mama. Mama kami suka kaler merah. Saya suka kaler pink..adik saya suka kaler biru dan hitam. Umur saya 6 tahun pada Mac tahun ini. Saya sudah pandai membaca dari umur 4 tahun. Tetapi adik saya belum pandai membaca. DD berumur 5 tahun pada tahun ini. Mulai hari ini saya akan menaip dibelog ini. Selamat berkenalan semua kawan-kawan blogger mama.

Babai....

0 comments :

Post a Comment

Blogger templates